Roller Champions طلایی شده است

Roller Champions طلایی شده است

عنوان ورزشی رایگان بازی Ubisoft Montreal Roller Champions بالاخره طلایی شد. این بدان معنی است که توسعه اصلی به پایان رسیده است و بازی برای صدور گواهینامه ارسال می شود. تاریخ انتشار اعلام نشده است اما توسعه دهنده از طرفداران خواسته است که "چشم های خود را باز نگه دارند" زیرا "به زودی" جزئیات بیشتری را به اشتراک می گذارد.

 

بازی Roller Champions یک عنوان سوم شخص 3 به 3 است که در آن دو تیم برای به دست آوردن یک توپ و کسب امتیاز با هم رقابت می کنند. اولین پنج امتیاز برنده است. با این حال، به سادگی نگه داشتن توپ کافی نیست برای گلزنی باید یک دور کامل بدون وقفه بدوید . به طور طبیعی، تیم حریف می تواند با دارنده توپ تکل بزند تا آنها را متوقف کند .

 

همانطور که بازیکنان در مسابقات برنده می‌شوند، دنبال‌کنندگانی به دست می‌آورند و می‌توانند در مسابقات بزرگ‌تر همراه با خرید وسایل جدید و لباس‌های آرایشی شرکت کنند Roller Champions . که در E3 2019 معرفی شد، در طول سال ها با تعدادی تاخیر مواجه شده است. قرار است برای Xbox One، PS4، PC و Nintendo Switch منتشر شود و نسخه‌های موبایل نیز در دست ساخت هستند.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Roller Champions طلایی شده است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/83fc

خبرنامه بازی ها

گالری